zondag 24 augustus 2008

(Bijna) 5 jaar!

Morgen is het zover. Éindelijk 5 jaar. Voor Amy groot feest. En voor ons natuurlijk ook.
Want bij een verjaardag horen natuurlijk taart en hapjes. Maar als je 5 wordt wil je ook graag trakteren op school en een feestje geven voor wat meiden uit de klas.
Superspannend. Ik ben benieuwd hoe vroeg ze morgen wakker is ;-).
Ik ben bezig met het maken van de traktaties en Reinoud is de meiden naar bed aan het brengen. Daarna de kamer nog versieren. De uitnodigingen zijn geschreven en de cadeautjes liggen te wachten om morgen vroeg uitgepakt te mogen worden.
Natuurlijk moet ook de accu van het fototoestel worden opgeladen want er zullen heel wat foto's gemaakt gaan worden denk ik. Daar kan ik dan lekker weer mee scrappen; ook leuk!
Hier post ik nog een paar LO's mee die ik al eens gemaakt heb maar waarvan ik recent foto's gemaakt heb om ze te kunnen laten zien ;-) (Amy was hier 1,5 jaar)







Geen opmerkingen: