zaterdag 16 mei 2009

Happy Scrappy ;-)

Hey hallo.


Ik dacht, het wordt weer eens tijd voor een berichtje...

De laatste tijd zijn we nogal druk geweest met van alles en nog wat.
In de eerste plaats is Sem alweer 1 jaar geworden!
We hebben een ontzettend gezellige verjaardag gehad en Sem is goed verwend.
Hij is zo'n lekker boefje; kruipt heerlijk rond en probeert ook te gaan staan.
Hij zit daarbij overal aan waar hij niet aan mag komen natuurlijk. Als ik er dan iets van zeg dan kijkt ie je zo lekker ontdeugend aan! (SMELT)...


Kort daarna hadden we een feestje van fam. v/d Meer in Nieuwekerk aan de IJssel.
Dit was op een zaterdagmiddag. Omdat het voor ons niet echt in de buurt was
én omdat de weersverwachtingen goed waren zijn we 's morgens eerst naar Scheveningen
gegaan. Reinoud heeft er weer een hele fotosessie van gemaakt.
De foto's volgen overigens binnenkort op Picasa.
Verder ben ik de laatste tijd weer lekker bezig (als het ff kan) met scrappen en kaartjes maken.
Het is ook zoooo leuk om te doen. Omdat ik vanavond niet veel zin had in het opruimen van mijn prularia ben ik maar weer een keer gaan digiscrappen. Ook dit is zoooo leuk om te doen.



Zucht.. alles is zooo leuk dat je soms gewoon niet weet wat je moet doen!
Nou ja, beter zo dan andersom nietwaar!!


Doeii

Geen opmerkingen: