zondag 15 november 2009

Get Sketchy 14

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt naar aanleiding van sketch 14 van Get Sketchy.
Het is geloof ik de eerste keer dat ik van de site een sketch gebruik.
De sketch zal ik hier ook even posten:


Een extra element is om je 'markers' te gebruiken.
En toevallig heb ik nét op de Kreadoe wat Copic Markers gekocht, dus dat kwam goed uit!
Ik heb nog maar 12 kleurtjes dus heel veel mooie effecten kan ik nog niet maken.
Ook het papier waar het stempeltje op afgedrukt is is eigenlijk ook niet geschikt, omdat de inkt gaat uitlopen.
Maar goed, ik heb toch maar doorgezet en er een kerstkaartje van gemaakt. (Daar moet ik er toch nog meer van maken ;-)). Wederom door het gebrek aan daglicht niet zo'n hele beste foto.
Hieronder mijn uitwerking van deze sketch:





Liefs Viev

3 opmerkingen:

dstandard zei

How precious is your card and that image!

~amy~ zei

Such a fun Holiday card!!!! Thanks for playing with us over at Get Sketchy!!

Dora zei

Wat leuk nu heb ik ook je blog erbij, ga je meteen even bij mijn volglijst zetten, omdat je een andere naam hebt op het forum viel het kwartje niet meteen:)
Erg mooie en ook superlieve kaart!
Leuk dat je met ons hebt meegedaan!